Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yıllar geçsede müziğinden taviz vermedi dediğiniz grup varmı?

  • the_distillers • 5 Ağustos 2005 22:56 • #480481
    olmaz mı

    splinteri uyurken dinliyorum ben o kadar sikici ki... ( ha sesini biraz kisiyorum yoksa kulagimi... )
Bu konunun tüm mesajları