Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ya şu snoop dog mu dog snoop mu ne onun metallica coverını dinledinizmi :D

  • minasius • 4 Ağustos 2005 15:43 • #480376
    For Whom The Bell Tolls 'u Sum 41 adında standart "Amerikan Lise Grubu" tabir edeceğim bir grup yorumlamıştı. Videosunu her izlediğimde kopuyorum :) Çünkü vokal söylerken boynunda damarlar çıkıyo, kızarıyo, bozarıyo :) tabiri yerindeyse dokuz doğuruyor şarkıyı söylerken... Ayrıca orda maksat cover larını göstermekse en iyi cover ı Limp Bizkit yapmıştı, diğerleri şarkıları aynen çalmaya çalıştı. Fred Durst naapcağını biliyo milleti eğlendirmek için ;) Snoop Doggy bana göre sadece "doggy style" ı ifade ediyo :P
Bu konunun tüm mesajları