Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ya şu snoop dog mu dog snoop mu ne onun metallica coverını dinledinizmi :D

  • tweeder • 3 Ağustos 2005 17:49 • #480300
    adam sad but true yu cover yapmış koptum ya bi de şarkıyı metallica üyelerinin karşısında söylemiş avril lavigne gibi o da fueli cover yapmıştı
    www.metallicaturkey.com da bulabilirsiniz çok salak yauw

    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
  • dexter_holland • 3 Ağustos 2005 17:52 • #480302
    Snoop dog olduğunu herkes kadar iyi biliyorsun. Adamı sevmediğini göstermek için böyle ucuz numaralara ihtiyacın yok.
    Eminim ki o cover rap dinleyicileri içindir. Metallica hayranlarının beğenmeyeceğini düşünmyecek kadar salak değil o herif.
  • tweeder • 3 Ağustos 2005 17:54 • #480304
    istersen videoyu bi izle ayrıca video ismini bilmemde gerekmiyor
  • ArchangeL666 • 3 Ağustos 2005 19:07 • #480312
    MTV Icon diye bi program vardı.. oraya konuk olan ünlünün coverlarını çeşitli şarkıcılar seslendirir.. bi keresinde metallica da konuk olmuştu ve avril lavigne fuel i söylemişti ki bence berbattı.. bi de sanırım limp bizkit bi şarkısını söylemişti hatırlamıyorum herneyse.. snoop dogg da bu seslendirenlerden bi tanesi işte..
  • LeTHaL_aNgLo • 3 Ağustos 2005 19:15 • #480313
    Hayır orda korn one'ı söyledi ama solosuz yemedi yani.Some Kind Of Monster'da var
  • tom696 • 4 Ağustos 2005 00:11 • #480324
    yemedi falan deme abi, bal gibide atarlardi solosunu .niye atmadilar dersen birincisi one nerdeyse 8 dakikalik bir sarki ve bitirdikleri kisimdan sonra hiç vokal yok yani vokal yoksa mtv gibi bir kanala göre sarkida yoktur ,ikincisi adamlarin tarzi heavy metal degil one i kendi tarzlarina göre olarak degistirmisler . zaten dikkat edersen gitar ve bas gerçekten bayaa farkli. avril e gelince,avril in gitaristide soloda fena batirdi izlerseniz zaten anlarsiniz. çalamiyo herif resmen , çalmaya çalisiyor. zaten orda metallica cover i yapicak metal grubu beklemeyin sonuçta mtv nin yaptigi bir olay,kim popülerse ona söyletir paralari toplarlar.
  • ScarFace • 4 Ağustos 2005 09:58 • #480347
    limp bizkit - welcome home'u söylemişti.iyidi.Onu bunu bırakında hit the lights tan grip battery ile bitirdikleri madley i bulup dinleyin blackend a dikkat.
  • minasius • 4 Ağustos 2005 15:43 • #480376
    For Whom The Bell Tolls 'u Sum 41 adında standart "Amerikan Lise Grubu" tabir edeceğim bir grup yorumlamıştı. Videosunu her izlediğimde kopuyorum :) Çünkü vokal söylerken boynunda damarlar çıkıyo, kızarıyo, bozarıyo :) tabiri yerindeyse dokuz doğuruyor şarkıyı söylerken... Ayrıca orda maksat cover larını göstermekse en iyi cover ı Limp Bizkit yapmıştı, diğerleri şarkıları aynen çalmaya çalıştı. Fred Durst naapcağını biliyo milleti eğlendirmek için ;) Snoop Doggy bana göre sadece "doggy style" ı ifade ediyo :P
  • RapStationNet • 6 Ağustos 2005 10:29 • #480512
    en sevdiğim west side rapçidir snoop dogg, çok cool bi adam ve tam bi gangsta, acaip içten ve kendini hiç kasmadan söyler....

    metallica da haliyle en efsane gruplardan biri ve büyük bi hayranlığım var gruba...

    bence snoop iyi yapamamıştır cover i ama, burdan da anlaşıldığı üzere, rap ve rock yine bir kez daha kardeş olduklarını kanıtlkadı yurt dışında... AH BİRDE BU TÜRKİYEDE DE BÖYLE OLSA... TR de RAP ve ROCK düşman müzik die adlandırılıyor buna da en çok üzülen benim işte....
  • roomerang_frht • 6 Ağustos 2005 13:48 • #480522
    limp bizkit sanitarium u (welcome home)çalmıştı