-
adam sad but true yu cover yapmış koptum ya bi de şarkıyı metallica üyelerinin karşısında söylemiş avril lavigne gibi o da fueli cover yapmıştı
www.metallicaturkey.com da bulabilirsiniz çok salak yauw
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
-
Snoop dog olduğunu herkes kadar iyi biliyorsun. Adamı sevmediğini göstermek için böyle ucuz numaralara ihtiyacın yok.
Eminim ki o cover rap dinleyicileri içindir. Metallica hayranlarının beğenmeyeceğini düşünmyecek kadar salak değil o herif.
-
istersen videoyu bi izle ayrıca video ismini bilmemde gerekmiyor
-
MTV Icon diye bi program vardı.. oraya konuk olan ünlünün coverlarını çeşitli şarkıcılar seslendirir.. bi keresinde metallica da konuk olmuştu ve avril lavigne fuel i söylemişti ki bence berbattı.. bi de sanırım limp bizkit bi şarkısını söylemişti hatırlamıyorum herneyse.. snoop dogg da bu seslendirenlerden bi tanesi işte..
-
Hayır orda korn one'ı söyledi ama solosuz yemedi yani.Some Kind Of Monster'da var
-
yemedi falan deme abi, bal gibide atarlardi solosunu .niye atmadilar dersen birincisi one nerdeyse 8 dakikalik bir sarki ve bitirdikleri kisimdan sonra hiç vokal yok yani vokal yoksa mtv gibi bir kanala göre sarkida yoktur ,ikincisi adamlarin tarzi heavy metal degil one i kendi tarzlarina göre olarak degistirmisler . zaten dikkat edersen gitar ve bas gerçekten bayaa farkli. avril e gelince,avril in gitaristide soloda fena batirdi izlerseniz zaten anlarsiniz. çalamiyo herif resmen , çalmaya çalisiyor. zaten orda metallica cover i yapicak metal grubu beklemeyin sonuçta mtv nin yaptigi bir olay,kim popülerse ona söyletir paralari toplarlar.
-
limp bizkit - welcome home'u söylemişti.iyidi.Onu bunu bırakında hit the lights tan grip battery ile bitirdikleri madley i bulup dinleyin blackend a dikkat.
-
For Whom The Bell Tolls 'u Sum 41 adında standart "Amerikan Lise Grubu" tabir edeceğim bir grup yorumlamıştı. Videosunu her izlediğimde kopuyorum :) Çünkü vokal söylerken boynunda damarlar çıkıyo, kızarıyo, bozarıyo :) tabiri yerindeyse dokuz doğuruyor şarkıyı söylerken... Ayrıca orda maksat cover larını göstermekse en iyi cover ı Limp Bizkit yapmıştı, diğerleri şarkıları aynen çalmaya çalıştı. Fred Durst naapcağını biliyo milleti eğlendirmek için ;) Snoop Doggy bana göre sadece "doggy style" ı ifade ediyo :P
-
en sevdiğim west side rapçidir snoop dogg, çok cool bi adam ve tam bi gangsta, acaip içten ve kendini hiç kasmadan söyler....
metallica da haliyle en efsane gruplardan biri ve büyük bi hayranlığım var gruba...
bence snoop iyi yapamamıştır cover i ama, burdan da anlaşıldığı üzere, rap ve rock yine bir kez daha kardeş olduklarını kanıtlkadı yurt dışında... AH BİRDE BU TÜRKİYEDE DE BÖYLE OLSA... TR de RAP ve ROCK düşman müzik die adlandırılıyor buna da en çok üzülen benim işte....
-
limp bizkit sanitarium u (welcome home)çalmıştı