bu başlığı okuduğumda zaten garaj.org'a yeni üye olduğunu anladım.
bak kardeşim benim öncelikle başlık 13 yaş altı kimselere hitap ediyor daha sonra da burada bizler tüm müzik türlerine saygı duyarız yapılan bir iş için "salak" ibaresini kullanmayız
ayrıca eğer orda Snoop dogg şarkıyı söylerken Metallica üyeleri de çok memnun duruyordu. bkz: MTV İCON
haberim var o programdan orada gördüm zaten ayrıca ben metallicanın çoq sevdiini zannetmiyorum gülüyolardı belki ama neyse aslında haklısın salak dememeliydim genelde akıllılar çıkıp öyle abuk subuk hareketler yaparlar
ayrıca ben eylül 2004ten beri üyeyim çok yeni sayılmaz heralde