haberim var o programdan orada gördüm zaten ayrıca ben metallicanın çoq sevdiini zannetmiyorum gülüyolardı belki ama neyse aslında haklısın salak dememeliydim genelde akıllılar çıkıp öyle abuk subuk hareketler yaparlar
ayrıca ben eylül 2004ten beri üyeyim çok yeni sayılmaz heralde