Money coverına gelince bence money'ı coverlemek için elektroların daha iyi olması lazım. Cover yapmayı ben yapılanı aşmak olarak görürüm ama solo gitar ne yazık ki orijinal sololarda bile eksik.tabi bu benim fikrim belki şarkıyı bu şekilde yapmak istediniz orasını bilemem...
Bir de vokal arkadaşım sesin evet güzel ama bu şarkılara hiç olmamış.Özellikle Money'de niye vurguları bu kadar faklı yaptığını anlayamadım bence sen blues ya da rock'n roll söylemelisin. O tarzlarda daha başarılı olacağını düşünüyorum.