mükemmel bi parçaydı!! abicim süperdi tam benim tarzım hele atılan sololar cidden müthiş, blues tarzı çok severim ancak tek sorun vokalin sesi pek çıkmıyordu.. ayarlarda ufak bi değişiklik lazım, solola ve bass müthişti.. evet, bass da çok güzeldi, bu harika parça için teşekkürler, indirdim bilgisayara, şimdiden bir fan kazandınız :DD başarılar dilerim ve sonuna kadar devam!!