Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ülkemizde DEEP PURPLE, EAGLES ve QUEEN'e yapılan suçlamalar?!!!

  • superman • 7 Ağustos 2005 00:08 • #480563
    ya yapmışlarsa,ben olsam yapardım.sonra arkadaşlara gider "aha bak naaptım lan" diye gösterirdim.ha yapmışlığım var mı,yok.

    ayrıca ezik misiniz olm millet para kazanmaya falan çalışıyo işte,s.ktretdin desinler...
Bu konunun tüm mesajları