Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ülkemizde DEEP PURPLE, EAGLES ve QUEEN'e yapılan suçlamalar?!!!

  • mor ve ötesi • 6 Ağustos 2005 20:59 • #480538
    Arkadaşlar bugün kanalları dolaşırken "Stv" adlı bir televisyon kanalının haber bültenine gözüm takıldı sizlerle paylaşmak istedim...
    Bazı yabancı rock gruplarının bazı parçalarının bazı bölümlerindeki sözleri tersten okuyup Türkçe'ye çevirmişler ve ortaya ürpertici bir durum çıkmış anlamlarda "Uyuşturucu kullanın , uyuşturucu zevk vericidir ve eğlencelidir" ve "Şeytan kendi dinini kurdu" "Ona tapın" şeklinde teşhir edici kavramların yer aldığı saptanmış şuan dikkat çeken gruplar ise:

    Deep Purple
    Eagles
    Queen

    Özellikle Eagles'ın Hotel California parçasında bu tür cümleler tersten okununca ortaya çıkıyormuş...
    Ne diyorsunuz bir müziksever olarak?
    Hem gülmekten katıldım hem sinirden patladım ne diyim herifler çift duygu yaşattılar 2 dakika içerisinde bana...
    Anlamıyorum ne bu yaa...
    Not:Arkadaşlar bu haber eski bir tarihe tekabül eder yanılmayınız... (2 ay önce falan yaşanmış bir durumdur)
    Paragrafta değişiklikler yaptığım için tarih yenilendi kusura bakmayın... Hem protesto tazelenmesi gibi birşey oldu daha ne yeni üylerede bakar belki he :)
  • dexter_holland • 6 Ağustos 2005 21:04 • #480539
    Saçmalık diyorum. STV'nin en gereksiz ve boş kanal olduğunu herkes bilir.
  • souls_for_rent • 6 Ağustos 2005 23:18 • #480548
    STV'nin a.k.
    adi herifler..
    pis yobazlar..
    din, duygu sömürgecileri..
    geri kafalılar...
    böyle adamlar yüzünden...ben susiyim!!!
    lanet olsun.
  • kutay__ • 6 Ağustos 2005 23:19 • #480549
    bunlar haber konusu bulamayan tv gazete vs gibi organların günü kurtarma haberleridir. geçen bir forumda da dedim. tersten calınınca şeytan ilahisi olan şarkılar için. stv zihniyetindeki adamlar öyle bağnaz ki distortionlu bir gitarla düzünden kasap havasını çalsanız onun bile şeytan ilahisi olduğuna hükmederler. çok boş insan var çoook.birde o tip insanlar sürekli hoşgörüden bahsederler ama en hoşgörü yoksunu olanlar onlardır nedense. kendilerinden farklı herkes kafirdir,madde bağımlısıdır vs. vs. boşverelim.
  • beeftech • 6 Ağustos 2005 23:28 • #480554
    abi hangi insanın aklına gelir öyle cümleleri tersten okuyup bir de Türkçeye çevirip öyle anlamlar çıkarmak? hangi cümlelermiş onlar?? o şarkıyı çok dinledim hiç de çıkmadı...
    bırak boşver biz ne de olsa Kuranı Kerimin şifresini salak saçma temellere dayandırarak çözmüş bir millette yaşıyoruz bir de sevdiğimiz şarkılara poh atmadan duramazlar zaten......
  • beeftech • 6 Ağustos 2005 23:55 • #480560
    +çok
    ya hazır ortam varken içimi dökeyim: bu stv vs fetocular nurcular falan var ya onlara pek yaklaşmayın... adamlar koka koladan bile la muhammed la mecca(muhammed yok mekke yok?!) çıkarmışlar sonra salak salak konuşurlar ağlamak abdest bozar ama dünya için ağlarsan!??! gülmek abdest bozar yok risalei nur külliyatını anlayarak okursan asrın alimi olursun bir de bunlara 7 kere Ayetel kürsi okuyunca bisey olmuyo falan İslam kolaylık dini derler zorlaştırmak için her türlü hurafeyi bulurlar abilere giderler kitap okurlar müslümanım diye geçinirler her kuralına uyarlar ama bunları dedikten sonra milletin bahçesinden erik çalarlar(üm uyarılara rağmen yaşanmıştır)hoşgörü falan derler ama millete kin beslerler onların dinden anladıkları sadece abilerinin onlara öğrettikleridir yok aynı odada bir kadınla beraber oturmak zinadır bir de geçen gün ne duydum biliyor musunuz??
    müzik dinlemek günahtır.
    alın size böyle anlayışın A****K*** bir de stv nin a.k. falan demeyin çarpılırsınız...
  • superman • 7 Ağustos 2005 00:08 • #480563
    ya yapmışlarsa,ben olsam yapardım.sonra arkadaşlara gider "aha bak naaptım lan" diye gösterirdim.ha yapmışlığım var mı,yok.

    ayrıca ezik misiniz olm millet para kazanmaya falan çalışıyo işte,s.ktretdin desinler...
  • sphinx_ac • 7 Ağustos 2005 01:19 • #480575
    böyle bir kanalı skine takıp bu forumu açman hata zaten (;
  • La Rocque • 7 Ağustos 2005 01:37 • #480580
    muhahahah duydugum en aptalca şeylerin başında sıra almaya layık bi konu.
    puhahahahhaha,ya arkadaş bu memlekette tutar böyle şeyler,insanımızın hoşuna gider böyle abidik gubidik saçmalıklar..
    alır eline kumandasını açar stv midir ktv midir nedir,bi yandan göbeğini kaşır bi eli burnundadır hayretle izler.
  • nick mason • 7 Ağustos 2005 01:50 • #480582
    Ya bu adamlar okuyup yazmaya ne meraklılar böyle.

    Tsunami felaketindeki dalgaların şeklinden de -nasıl bir yetenekse- allah yazısını çıkarmışlardı helal olsun.

    Ama şöyle düşünelim başka bir amaçla bile olsa Deep Purple, Eagles ve Queen gibi çok önemli 3 grubu dinlemişler tebrikler ...