Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ülkemizde DEEP PURPLE, EAGLES ve QUEEN'e yapılan suçlamalar?!!!

  • fibonacci • 17 Ağustos 2005 18:33 • #481744
    Hotel California'nın sözleri sanıldığı gibi "adamın sevgilisi varmış, o otel yanmış böyle sevgilisi de içinde kalıp ölmüş" gibi şeyler değildir. Bir adamın Hotel California'ya gidip bir gece uyurken sesler duyması, sonra büyük bir salon bir kurban töreni görmesi. Oradaki insanların "biz buranın köleleriyiz" babında laflar etmesini içeriyor. İsteyene tam çevirisini de yazabilirim...
  • grungeforever • 17 Ağustos 2005 23:13 • #481770
    evet diyecektik.
    bu olayı iktidarla ilişkilendiren arkadaşa da ne alakası var? diyorum.
  • grungeforever • 17 Ağustos 2005 23:14 • #481771
    nurcular akp yi ve erbakanı sevmezler.milli görüşten de nefret ederler.
  • mor ve ötesi • 3 Ekim 2005 16:48 • #486617
    Ben hala hazmedemiyorum...
    Tarihe yazılsın...
  • mor ve ötesi • 3 Ekim 2005 16:50 • #486618
    Yapma sphinx_ac önemli bir ayrıntı yakalmışız abijim yaa... ;)
  • superman • 4 Ekim 2005 01:05 • #486652
    hotel california

    karanlık bir çöl yolunda
    serin bir rüzgar saçlarımda
    sıcak kokuları "colitas"ın(marijuana'nın öz suyunun yoğun,en kafa yapan yeri.)
    karışıyor havaya
    biraz uzakta ileride
    parlayan bir ışık gördüm
    başım ağırlaştı ve görüşüm bulandı
    gece için durmalıyım

    orda kız durdu kapıda(ulan burayı çok komik çevirdim eheheh,tavuk çevirir gibi çeviriyoruz.)
    görev zilini duydum("i heard the mission bell."neyin görevi?)
    ve ben kendikendime düşüünüyordum,
    bu cennet de olabilr,cehennem de
    sonra bir mum yaktı
    ve bana yolu gösterdi
    kordidordan sesler geliyordu
    sanırım diyorlardı ki,

    hotel kaliforniya'ya hoşgeldin
    ne sevimli bir yer,ne sevimli bir yüz
    burda fazlasıyla oda var hotel kaliforniyada
    yılın herhangibi zamanı,bulabilirsin.(ulan uykum geldi çok kötü çeviriyorum bazı yerleri)

    aklı çelinmişti(valla burda tam türkçeleştiremedim.fakat burda,güç,zenginlik,üstünlükle kandırılmış manası olabilir)
    bir mercedes bentz i vardı.
    bir sürü,güzel erkek vardı etrafında,
    arkadaşlarım diye çağırdığı.
    nasıl da dans ediyorlar
    tatlı yaz teri
    kimisi unutmak için
    kimisi hatırlamak için dans ediyor.

    hoşgeldin beş gittin kaliforniya falan filan


    tavanda aynalar,buzda pembe şampanya
    ve kız dedi ki"hepimiz kendi düzenimizin kölesiyiz burda"
    ziyafet için toplandılar sahiplerin sofrasında
    doğradılar çelik bıçaklarıyla
    ama öldüremediler canavarı

    hatırladığım son şey,koştuğumdu kapıya
    geldiğim yere giden yolu bulmalıydım
    "rahatla" dedi gececi adam(ehehe night man i böyle çevirdim)
    "kabul etmek için programlandık,istediğin zaman deneyebilirsin,
    ama asla ayrılamazsın"


    yarım yamalak aklımla olabildiğince çevirdim.yanlışlar mutlaka var.
    ama özünde anlatılan değişmedi.o kadar da romantik bişeyden bahsedilmiyo.
  • Paranoid-Eyes • 4 Ekim 2005 01:53 • #486654
    onu bunu bilmem de ceviri eglenceli olmus superman helal;)
  • miami_karpuzu • 5 Ekim 2005 00:34 • #486696
    oyle seyler diyosa sarkida dinlemeyelim madem. kimseyede dinletmeylim gitarlarimizi camdan aşşaga atalim.butun cdleri kasetleri yakalim.
    bunlari yapilsa mutlu olcaklar galiba.
  • superman • 5 Ekim 2005 13:40 • #486728
    sieh,çok da ç.kümdeydi naaptığın.ben dinliyorum,en sevdiğim şarkılardandır.ama ne anlattığını da inkar etmiyorum.laf anlatıyoruz tersinden anlıyosunuz,bu memeleketin sorunu bu şte.


    ayrıca,söyledikleri diyelim ki doğru.ama yine de stv falan filan gibi kanlların üslubu yanlış.sen kimsin ki birilerini yargılıyosun,doğru yanlış diye nitelendiriyosun.al işte öyle haber verirsen böyle tepki alırsın.
  • miami_karpuzu • 5 Ekim 2005 14:03 • #486729
    bi derdinmi var.