Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ülkemizde DEEP PURPLE, EAGLES ve QUEEN'e yapılan suçlamalar?!!!

  • superman • 4 Ekim 2005 01:05 • #486652
    hotel california

    karanlık bir çöl yolunda
    serin bir rüzgar saçlarımda
    sıcak kokuları "colitas"ın(marijuana'nın öz suyunun yoğun,en kafa yapan yeri.)
    karışıyor havaya
    biraz uzakta ileride
    parlayan bir ışık gördüm
    başım ağırlaştı ve görüşüm bulandı
    gece için durmalıyım

    orda kız durdu kapıda(ulan burayı çok komik çevirdim eheheh,tavuk çevirir gibi çeviriyoruz.)
    görev zilini duydum("i heard the mission bell."neyin görevi?)
    ve ben kendikendime düşüünüyordum,
    bu cennet de olabilr,cehennem de
    sonra bir mum yaktı
    ve bana yolu gösterdi
    kordidordan sesler geliyordu
    sanırım diyorlardı ki,

    hotel kaliforniya'ya hoşgeldin
    ne sevimli bir yer,ne sevimli bir yüz
    burda fazlasıyla oda var hotel kaliforniyada
    yılın herhangibi zamanı,bulabilirsin.(ulan uykum geldi çok kötü çeviriyorum bazı yerleri)

    aklı çelinmişti(valla burda tam türkçeleştiremedim.fakat burda,güç,zenginlik,üstünlükle kandırılmış manası olabilir)
    bir mercedes bentz i vardı.
    bir sürü,güzel erkek vardı etrafında,
    arkadaşlarım diye çağırdığı.
    nasıl da dans ediyorlar
    tatlı yaz teri
    kimisi unutmak için
    kimisi hatırlamak için dans ediyor.

    hoşgeldin beş gittin kaliforniya falan filan


    tavanda aynalar,buzda pembe şampanya
    ve kız dedi ki"hepimiz kendi düzenimizin kölesiyiz burda"
    ziyafet için toplandılar sahiplerin sofrasında
    doğradılar çelik bıçaklarıyla
    ama öldüremediler canavarı

    hatırladığım son şey,koştuğumdu kapıya
    geldiğim yere giden yolu bulmalıydım
    "rahatla" dedi gececi adam(ehehe night man i böyle çevirdim)
    "kabul etmek için programlandık,istediğin zaman deneyebilirsin,
    ama asla ayrılamazsın"


    yarım yamalak aklımla olabildiğince çevirdim.yanlışlar mutlaka var.
    ama özünde anlatılan değişmedi.o kadar da romantik bişeyden bahsedilmiyo.
Bu konunun tüm mesajları