Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ülkemizde DEEP PURPLE, EAGLES ve QUEEN'e yapılan suçlamalar?!!!

  • superman • 5 Ekim 2005 13:40 • #486728
    sieh,çok da ç.kümdeydi naaptığın.ben dinliyorum,en sevdiğim şarkılardandır.ama ne anlattığını da inkar etmiyorum.laf anlatıyoruz tersinden anlıyosunuz,bu memeleketin sorunu bu şte.


    ayrıca,söyledikleri diyelim ki doğru.ama yine de stv falan filan gibi kanlların üslubu yanlış.sen kimsin ki birilerini yargılıyosun,doğru yanlış diye nitelendiriyosun.al işte öyle haber verirsen böyle tepki alırsın.
Bu konunun tüm mesajları