Seni 2 grup bilmekle küçümseyen birisini adamdan saymak normal mi sence?
Ayrıca burada hiç kimseyle beni "küçük kız" diye çağıracak kadar samimi olmadığımı hatırlatırım.
Eğer 16 yaşında bir kızdan bilgi almak istemiyorsanız lütfen 12 yaşında gibi davranmayın.
Bu arada belki gereksiz ama bu yıl lisede son yılım.
Düzeltme: Unutmuşum kurbağa, müziğin insana etki ettiği doğru ama özentilik, dinledikleri müziğe göre kendilerini değiştirenlere deniyor craSSa'nın dediği gibi. İlk mesajımda yazan cümleyi içinde alay olmadan söyleyenler yani...