-
başlıkta bir yanlışlık, küfür, geyik veya başka bir anlamsız içerik bulamıyorum.. olaylara en b*k tan şekilde bakmayı nasıl beceriyosun hayret doğrusu... iyisimi 1 numaralı şişeyi falan ara sen.. sokaklarda armanı tavsiye ederim...
-
sana gelince küçük kız:
eğer sende yanlızca 2 tane grup bilmekle küçümsenseydin, bildiklerini saklama tevazusunu göstermezdin.
-
ancak farketsenizde, farketmesenizde, her müzik (türüne göre)insanın bilinç altını etkiler.. bu, kiminde fazla ortaya çıkari kiminde az, ama mutlaka biyerde ortaya çıkar.. hayır, sana eline kasaturayı alıp sokaklara dal diyen yok. sadece bu bilinç altı biyerde ortaya çıkıyor. kiminin rüyalarına giriyor, kimini çok az etkiliyor ama mutlaka etkiliyor. bui bilimsel olarak kanıtlanmış bişey. onun için genelde klasik müzik önerirler.. şimdi soruyorum: müzik dinleyen herkes özentimi oldu??
-
Seni 2 grup bilmekle küçümseyen birisini adamdan saymak normal mi sence?
Ayrıca burada hiç kimseyle beni "küçük kız" diye çağıracak kadar samimi olmadığımı hatırlatırım.
Eğer 16 yaşında bir kızdan bilgi almak istemiyorsanız lütfen 12 yaşında gibi davranmayın.
Bu arada belki gereksiz ama bu yıl lisede son yılım.
Düzeltme: Unutmuşum kurbağa, müziğin insana etki ettiği doğru ama özentilik, dinledikleri müziğe göre kendilerini değiştirenlere deniyor craSSa'nın dediği gibi. İlk mesajımda yazan cümleyi içinde alay olmadan söyleyenler yani...
-
Seni 2 grup bilmekle küçümseyen birisini adamdan saymak normal mi sence?
kesinlikle hayır..
Ayrıca burada hiç kimseyle beni "küçük kız" diye çağıracak kadar samimi olmadığımı hatırlatırım.
bende bunun samimiyetle bi alakası olmadığını hatırlatırım. sammiyet istiyorsan başka..
Eğer 16 yaşında bir kızdan bilgi almak istemiyorsanız lütfen 12 yaşında gibi davranmayın.
12 yaşında gibi davranan yok. kafana göre yazıyorsun. ozaman sen 6 yaşında gibi davranyorsun demektir...
Bu arada belki gereksiz ama bu yıl lisede son yılım.
isetrsen üniversitede son yılın olsun, sınıfla değl, yaşla alakası var. yaş: 16 ve bir erişkin olduktan sonra millet sözlerini dikkate almaya başlar..
-
Milletin o kadar geri kafalı olduğunu düşünmem. Eğer yaşımdan dolayı sözümü ciddiye almayan varsa ben onu insan olarak düşünmem.
-
baslatmayin yasiniza . sen çok mu eriskinsin iki yas daha büyükmüs , bravo sana
-
Burada bahsettiğim özentilik bilinçaltıyla ilgili değil. Elbette her hareketi, her seçimi kimisi az, kimisi çok bilinçaltında birtakım izler bırakır. Doom dinleyen herkeste elbette biraz melankoli olacaktır mesela. Buna bir itirazım yok. Benim burada sözünü ettiğim özentilik tatmin özentiliği. Sırf başkaları yaptığı için yapılan birtakım hareket ve davranışlar. Müziğin giyimle kuşamla ne alakası var allah aşkına? Bilmem anlatabiliyor muyum.
-
iyisimi 1 numaralı şişeyi falan ara sen..
Al işta kimlerle muhattap oluyoruz..O şişeyi al sonrası malüm....
-
Bu arada belki gereksiz ama bu yıl lisede son yılım.
Aferin seneye pekiyi dolu bir karne bekliyorum senden.