Seni 2 grup bilmekle küçümseyen birisini adamdan saymak normal mi sence?
kesinlikle hayır..
Ayrıca burada hiç kimseyle beni "küçük kız" diye çağıracak kadar samimi olmadığımı hatırlatırım.
bende bunun samimiyetle bi alakası olmadığını hatırlatırım. sammiyet istiyorsan başka..
Eğer 16 yaşında bir kızdan bilgi almak istemiyorsanız lütfen 12 yaşında gibi davranmayın.
12 yaşında gibi davranan yok. kafana göre yazıyorsun. ozaman sen 6 yaşında gibi davranyorsun demektir...
Bu arada belki gereksiz ama bu yıl lisede son yılım.
isetrsen üniversitede son yılın olsun, sınıfla değl, yaşla alakası var. yaş: 16 ve bir erişkin olduktan sonra millet sözlerini dikkate almaya başlar..