bikaç yıl öncesinin olaylarını tekrar gündeme çalışıyolar..
gazetelerde o grup satanist bu grup satanist diye çıkan yazılar, sokaklarda uzun saçlı siyah tişört giyen herkese satanist muamelesinin yapılması, hatta okuduğuma göre istanbulda metallica cd vs. lerinin toplanması... buna benzer bi şey oluşturmaya çalışıyolar sanırım..
her şeye rahatlıkla kapılabilicek insanlar çok bizim ülkemizde.. demek istediğim cahil insanlarda bi önyargı oluşturabilir bu durum.. umarım çok fazla büyümez..