-
Yine rastlantı sonucu ana haber bültenine rastladım ve ilk haberleri yine buydu. Bu sefer AC-DC grubuna dokunduran kanal, Night Prowler şarkısını tersten çaldı ve bunu satanistik mesajlar olarak vurguladı. Rockçılar pis, rockçılar kaka dedi ve arkasından diğer habere geçti. Tebrikler...
-
ya galiba samanyolunda sirinlerin sarkisi " la ilaha illallah allahü ekber"mis
-
ya galiba samanyolunda sirinlerin sarkisi " la ilaha illallah allahü ekber"mis
-
Bir türlü izleyemedim ya şunları. Bundan sonra elimde kumandayla bekliyeceğim.
O şirinler olayı daha güzel, Şirin Baba cumaya filan gidiyor.
-
STV ye YardımlasaRock ın haberini de yaptıracak zamanlarımız olacak arkadaşlar..!
-
şirinler STV de değildi sanırım meltem tv deydi..
ama yine de izleyin çok gülersiniz=)
-
evet, bende izledim o haberi, nefret ettim yaa, adamlar metale b*k atmak için ellerinden geleni ardına koymuyolar bi de seyrederken etrafımdakiler (hastanede tv vardı) ck-cık-cık yapıyolardı.. hey allaım yaa..
-
gelmiş geçmiş en kötü haber bültenleri show,kanal d ve atv nin kilerdir bence.stv niye şarkıları tersten çalmakla uğraşıp benim gözümde kendisinin o kanallarla aynı sıraya konmasına izin veriyo ki.müzikle alakalı bişey bu.müzik haberi istesem müzik kanalı açarım ya da dergi alıp okurum.ana haber bülteni deyince insanların aklına ciddi şeyler gelir normalde.politika, ekonomi,iş vs.
yine de adamların kendi kanalı istemeyen izlemesin, hatta tv nizden çıkarabilirsiniz.
-
Sen galiba kanalın sahibinin çocuğusun :)
Tabii ki istemeyen izlemez ama ortada saçma sapan şeyler dönüyor, her an her şeye inanmaya yatkın sevgili yurdum insanı haber diye önlerine sunulan o saçmalıkları ciddiye alabilir ve bu da yeni bir uzun saçlı satanisttir krizi yaratabilir dikkatli olmak lazım...
-
bikaç yıl öncesinin olaylarını tekrar gündeme çalışıyolar..
gazetelerde o grup satanist bu grup satanist diye çıkan yazılar, sokaklarda uzun saçlı siyah tişört giyen herkese satanist muamelesinin yapılması, hatta okuduğuma göre istanbulda metallica cd vs. lerinin toplanması... buna benzer bi şey oluşturmaya çalışıyolar sanırım..
her şeye rahatlıkla kapılabilicek insanlar çok bizim ülkemizde.. demek istediğim cahil insanlarda bi önyargı oluşturabilir bu durum.. umarım çok fazla büyümez..