Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yine STV, yine rock grupları ve yine satanistik mesajlar...

  • craSSa • 7 Ağustos 2005 19:34 • #480662
    Yine rastlantı sonucu ana haber bültenine rastladım ve ilk haberleri yine buydu. Bu sefer AC-DC grubuna dokunduran kanal, Night Prowler şarkısını tersten çaldı ve bunu satanistik mesajlar olarak vurguladı. Rockçılar pis, rockçılar kaka dedi ve arkasından diğer habere geçti. Tebrikler...
  • the_distillers • 7 Ağustos 2005 19:38 • #480663
    ya galiba samanyolunda sirinlerin sarkisi " la ilaha illallah allahü ekber"mis
  • the_distillers • 7 Ağustos 2005 19:38 • #480664
    ya galiba samanyolunda sirinlerin sarkisi " la ilaha illallah allahü ekber"mis
  • dexter_holland • 7 Ağustos 2005 19:52 • #480666
    Bir türlü izleyemedim ya şunları. Bundan sonra elimde kumandayla bekliyeceğim.
    O şirinler olayı daha güzel, Şirin Baba cumaya filan gidiyor.
  • GaRaJ Arabası • 7 Ağustos 2005 20:17 • #480674
    STV ye YardımlasaRock ın haberini de yaptıracak zamanlarımız olacak arkadaşlar..!
  • ArchangeL666 • 7 Ağustos 2005 20:24 • #480675
    şirinler STV de değildi sanırım meltem tv deydi..

    ama yine de izleyin çok gülersiniz=)
  • kurbağa • 7 Ağustos 2005 20:30 • #480677
    evet, bende izledim o haberi, nefret ettim yaa, adamlar metale b*k atmak için ellerinden geleni ardına koymuyolar bi de seyrederken etrafımdakiler (hastanede tv vardı) ck-cık-cık yapıyolardı.. hey allaım yaa..
  • feyzasal • 7 Ağustos 2005 22:48 • #480700
    gelmiş geçmiş en kötü haber bültenleri show,kanal d ve atv nin kilerdir bence.stv niye şarkıları tersten çalmakla uğraşıp benim gözümde kendisinin o kanallarla aynı sıraya konmasına izin veriyo ki.müzikle alakalı bişey bu.müzik haberi istesem müzik kanalı açarım ya da dergi alıp okurum.ana haber bülteni deyince insanların aklına ciddi şeyler gelir normalde.politika, ekonomi,iş vs.
    yine de adamların kendi kanalı istemeyen izlemesin, hatta tv nizden çıkarabilirsiniz.
  • nick mason • 8 Ağustos 2005 02:01 • #480725
    Sen galiba kanalın sahibinin çocuğusun :)

    Tabii ki istemeyen izlemez ama ortada saçma sapan şeyler dönüyor, her an her şeye inanmaya yatkın sevgili yurdum insanı haber diye önlerine sunulan o saçmalıkları ciddiye alabilir ve bu da yeni bir uzun saçlı satanisttir krizi yaratabilir dikkatli olmak lazım...
  • ArchangeL666 • 8 Ağustos 2005 10:39 • #480733
    bikaç yıl öncesinin olaylarını tekrar gündeme çalışıyolar..

    gazetelerde o grup satanist bu grup satanist diye çıkan yazılar, sokaklarda uzun saçlı siyah tişört giyen herkese satanist muamelesinin yapılması, hatta okuduğuma göre istanbulda metallica cd vs. lerinin toplanması... buna benzer bi şey oluşturmaya çalışıyolar sanırım..

    her şeye rahatlıkla kapılabilicek insanlar çok bizim ülkemizde.. demek istediğim cahil insanlarda bi önyargı oluşturabilir bu durum.. umarım çok fazla büyümez..