akşam akşam yayıldım kanepeye annem içerden bağırıyor:
-stv yi aç stv yi
açtım bakıyım neymiş derdi o da ne?koymuşlar hafif korkunç müziği satanizm falan filan diyor kaptırdım izliyorum
kapı açılıyor çattt
ben :hassssiiiieeee anne ne oldu ya ne daldın içeri ödüm patladı
anne:gör bak ne diyolar
ben :bırak anne ya palavradır
anne:ne palavrası görmüyomusun
ben :aman anne ya abartıyo bunlar
anne:sen daha takıl bakalım
ben :gel beraber takılalım nolucak
bi çatttt sesi daha annem kapıyı çarptı gitti biraz sinirlendi herhalde
neyse işte bence abartıyolar ama bu haberler anne babaları rock müziğe karşı daha çok nefret ettirdi sanırım
her siyah giyinen satanist değildir ama her satanist siyah giyinebilir... ikisi arasında çok büyük fark var! zaten biz neyiz ki işimiz gücümüz yok metal dinleyip uyuşturucu kullanırız içeriz sıçarız... tek düşündüğümüz yolda gördüğümüz bi kaç kediyi kesip kanını içmek...haha çok vahşiyiz...günahkarız...hatta ataistiz... bi de tüm bu çirkef yanlarımız belli olsun ve toplumdan dışlanalım diye simsiyah giyiniriz...içimizde akıllı biri yoktur...biz bokuz aman çocuklarınızı uzak tutun bizden... kaka rock dergilerini okumasınlar... o çılgın müzikleri dinlemesinler ... yeter artık be ...bu muydu duymak istedikleri??????????*