akşam akşam yayıldım kanepeye annem içerden bağırıyor:
-stv yi aç stv yi
açtım bakıyım neymiş derdi o da ne?koymuşlar hafif korkunç müziği satanizm falan filan diyor kaptırdım izliyorum
kapı açılıyor çattt
ben :hassssiiiieeee anne ne oldu ya ne daldın içeri ödüm patladı
anne:gör bak ne diyolar
ben :bırak anne ya palavradır
anne:ne palavrası görmüyomusun
ben :aman anne ya abartıyo bunlar
anne:sen daha takıl bakalım
ben :gel beraber takılalım nolucak
bi çatttt sesi daha annem kapıyı çarptı gitti biraz sinirlendi herhalde
neyse işte bence abartıyolar ama bu haberler anne babaları rock müziğe karşı daha çok nefret ettirdi sanırım