her siyah giyinen satanist değildir ama her satanist siyah giyinebilir... ikisi arasında çok büyük fark var! zaten biz neyiz ki işimiz gücümüz yok metal dinleyip uyuşturucu kullanırız içeriz sıçarız... tek düşündüğümüz yolda gördüğümüz bi kaç kediyi kesip kanını içmek...haha çok vahşiyiz...günahkarız...hatta ataistiz... bi de tüm bu çirkef yanlarımız belli olsun ve toplumdan dışlanalım diye simsiyah giyiniriz...içimizde akıllı biri yoktur...biz bokuz aman çocuklarınızı uzak tutun bizden... kaka rock dergilerini okumasınlar... o çılgın müzikleri dinlemesinler ... yeter artık be ...bu muydu duymak istedikleri??????????*