Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yine STV, yine rock grupları ve yine satanistik mesajlar...

  • asphyxiater • 20 Ağustos 2005 11:35 • #482043
    ben de çok güldüm ya. çiçek diyo herifler... benim 1 yaşında bi yeğenim var, arabaya metallica, overkill falan takınca çocuk zevkten dört köşe oluyo. doğuştan metalci. kötü bişey olsa çocuk da ağlardı. ama siz bakın şu işe, ne zaman radyoda pop çalsa, çocuk ağlamaya başlıyo. alın size deney... çiçekle böcekle deney yapacağınıza, insanla yapın.
  • death_glory • 20 Ağustos 2005 12:54 • #482048
    :))) ya arkadaşlar, hani bi savaştan önce askerlere metal müzik dinletilmiş gibi söylentiler vardı...

    yani çok da sütten çıkmış ak kaşık diğiliz, kabullenmek lazım; AMA ama ama... tabii bu medyanın bahsettiği ayrı bi olay; heavy metal çoğu zaman tahrik edicidir ama, pop değil mi sanki!(ya da pop dedikleri... herneyse)

    şimdi bana ayşe hatun önalı izleyip de, gözü dönmemiş birini gösterin ulen! ben de bundan tahrik oluyorum, nerde basın nerde medya...! candy shop'un klibi çıkınca ben acayip tahrik oluyorum, yani öyle çikolatalar falan... çok severim çikolatayı yani, ondan! bunu niye kimse haber yapmıyo yaa...
  • lanetliçocuk • 20 Ağustos 2005 12:55 • #482049
    ya benim 6 yaşında bi kız kardeşim var, kız 4 yaşından beri rock dinliyo. hoşuna da gidiyo. boş insanlar bıraksınlar artık boş işlerle uğraşmayı...
  • -TeUFeL- • 20 Ağustos 2005 13:15 • #482055
    olum bu muhabbetlerin tek sorumlusu sadettin teksoy deyusu çok iyi hatırlıyotum starda çıkarmıştı bu muhabbeti.yok ayinler mayinler felan.bizim türk halkına görede sadettin teksoy mistik bir adam ya bu konularda sözüne inanıldı.saçı uzun arkadaşlar göt altına gitti siyah giyenler fişlendi.müzik yapan arkadaşlarda elebaşı oldu...
  • tabularasa • 20 Ağustos 2005 13:54 • #482062
    neeeeaaaaaa!!!ac dc ye laf mı!!insanlar gözlerimizi kapayıp bizi susturmaya ne kadar meraklı.el birliğiyle çöküşümüzü hazırlıyolar!buna izin vermeyelim
  • ginevra • 20 Ağustos 2005 14:42 • #482064
    puhahhahaa
    ya bosverin noolabilir ki??!?!?
    çok komikmiş ama cidden:)
    bu satanizm ilk gündeme geldiğinde de lombak a satanist dergisi demişti ayşe özgün...
    bosveriin..
  • ginevra • 20 Ağustos 2005 14:57 • #482070
    ya arkadaşlar
    insanlar istediğine inanmakta özgür bu ülkede
    evet hala daha tabular,gelenekler,görenekler bilmemneler var bu gözardı edilemez
    ama
    ben ister satanist olurum
    ister ateist
    ister yahudi
    kime ne?!?!?!?!!
    kaldı ki
    kimse kimseyi inançları yüzünden medyada malzeme yapamaz
    adam şeytana mı tapmak istiyo
    tapar
    kime ne
    zararı da yararı da kendine
    offf!!!
    kimsenin kimseye karışmadığı günleri görebilecek miyiz acaba.....
  • bimilyon1 • 21 Ağustos 2005 14:11 • #482226
    dinimizce caiz olmayan şeyler konusunda uyarılar yapan bu naciz kanala neden böyle davranılıyor ki.
    o neferlerki kendilerini bu milletin örf ve adetlerine, namusuna terbiyesine sahip çıkmaya adamışlar.
    böyleki koşullarda ahvan-ı gafili üzermizden atmak için garb-ı cahili taarruz içindeler. saygılarımla..
  • blackomen • 21 Ağustos 2005 19:37 • #482278
    sanırım değil evet meltem tv'deydi ayrıca şarkıları (la ilahe illallah .... ) diye devam ediyordu .
    -şirine: güçlü şirin baba nerde
    -güçlü:cumaya gitti gelecek
    benim o sırada aklıma neden cumaya güçlünün de gitmediği geldi erkek ya:)))
  • shadowinthesun • 21 Ağustos 2005 22:11 • #482293
    haa?ahvan-ı gafil ve garb-ı cahil derken?kötü bişey değil değil mi:))

    ..herkes kendine sahip çıksın yeter,fazlası fazla gelir..