Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yine STV, yine rock grupları ve yine satanistik mesajlar...

  • ginevra • 20 Ağustos 2005 14:57 • #482070
    ya arkadaşlar
    insanlar istediğine inanmakta özgür bu ülkede
    evet hala daha tabular,gelenekler,görenekler bilmemneler var bu gözardı edilemez
    ama
    ben ister satanist olurum
    ister ateist
    ister yahudi
    kime ne?!?!?!?!!
    kaldı ki
    kimse kimseyi inançları yüzünden medyada malzeme yapamaz
    adam şeytana mı tapmak istiyo
    tapar
    kime ne
    zararı da yararı da kendine
    offf!!!
    kimsenin kimseye karışmadığı günleri görebilecek miyiz acaba.....
Bu konunun tüm mesajları