ya arkadaşlar
insanlar istediğine inanmakta özgür bu ülkede
evet hala daha tabular,gelenekler,görenekler bilmemneler var bu gözardı edilemez
ama
ben ister satanist olurum
ister ateist
ister yahudi
kime ne?!?!?!?!!
kaldı ki
kimse kimseyi inançları yüzünden medyada malzeme yapamaz
adam şeytana mı tapmak istiyo
tapar
kime ne
zararı da yararı da kendine
offf!!!
kimsenin kimseye karışmadığı günleri görebilecek miyiz acaba.....