olum bu muhabbetlerin tek sorumlusu sadettin teksoy deyusu çok iyi hatırlıyotum starda çıkarmıştı bu muhabbeti.yok ayinler mayinler felan.bizim türk halkına görede sadettin teksoy mistik bir adam ya bu konularda sözüne inanıldı.saçı uzun arkadaşlar göt altına gitti siyah giyenler fişlendi.müzik yapan arkadaşlarda elebaşı oldu...