Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yine STV, yine rock grupları ve yine satanistik mesajlar...

  • blackomen • 21 Ağustos 2005 19:37 • #482278
    sanırım değil evet meltem tv'deydi ayrıca şarkıları (la ilahe illallah .... ) diye devam ediyordu .
    -şirine: güçlü şirin baba nerde
    -güçlü:cumaya gitti gelecek
    benim o sırada aklıma neden cumaya güçlünün de gitmediği geldi erkek ya:)))
Bu konunun tüm mesajları