Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yine STV, yine rock grupları ve yine satanistik mesajlar...

  • asphyxiater • 20 Ağustos 2005 11:35 • #482043
    ben de çok güldüm ya. çiçek diyo herifler... benim 1 yaşında bi yeğenim var, arabaya metallica, overkill falan takınca çocuk zevkten dört köşe oluyo. doğuştan metalci. kötü bişey olsa çocuk da ağlardı. ama siz bakın şu işe, ne zaman radyoda pop çalsa, çocuk ağlamaya başlıyo. alın size deney... çiçekle böcekle deney yapacağınıza, insanla yapın.
Bu konunun tüm mesajları