ben de çok güldüm ya. çiçek diyo herifler... benim 1 yaşında bi yeğenim var, arabaya metallica, overkill falan takınca çocuk zevkten dört köşe oluyo. doğuştan metalci. kötü bişey olsa çocuk da ağlardı. ama siz bakın şu işe, ne zaman radyoda pop çalsa, çocuk ağlamaya başlıyo. alın size deney... çiçekle böcekle deney yapacağınıza, insanla yapın.