Toplumdaki önyargılar kırılamıyor. Bunun için çabalamaya gerek yok. İnsanlar istekdiklerini düşünebilir.Ama uzak dursunlar.Bulaşmasınlar.Rockçı diye bir kavram olabilirmi yaa?? Bunu da insanlar yaratıyor.Böyle satanist falan. Tamam ben satanistim..Bana karışmayın abi.İstediğinizi düşünün ama karışmayın.Hade eyvallah..