bnde izledim aklım cıktı!ya elemanlar cizgi filmde arka fondaki yıldızlardan mesaj cıkarmıslar!alt tarafı birkac masum yıldı zaten arka fonda!neymis dinsel ifade icerip,bilinc altına yerlesip misyonerlik yapıyolarmıs!cocuk lenn nerden anlıcak yıldızlardan dinsel yazıyı!zaten 4 topu topu 4 yıldız var!orda da ne yazıyosa.tebrik ettim o ekibi!!gozlerinde opuyorum!!!!