rockı satanist müziği bellemeleri üzücü hatta bunu haber yapıp insanları yanıltmaları çok yanlış.ama şiirinler hangi kanaldaysa aferin onlara orjinal hali neydi öyle yok toprak ana, yok zaman baba tanrıtanımaz küçük yaratıklar... hiç izlemedim ama hakikaten şirin babayı cumaya yollamakla iyi etmişler..
herneyse rockçılar iyidir kanaatimce popçular çok daha tehlikelidir:P