İş iyice çığırından çıkmış ya,insanlar nasıl bu kadar aklını fikrini kullanmaktan aciz olabiliyolar anlamıyorum..Hayır amaç neyse de ters tepmiş galiba..Bazı şeyleri de reyting kaygısı olarak değerlendirmek lazım..Müzik(ki hangi tarz olacağı dinleyeni ilgilendirir)insan ruhunu eğitir ve bunu anlamamakta ısrar edenlere söylenecek tek söz "Gidin kulaklarınızı koparın!"