keşke öyle olsam,ne zengin olurdum şimdi:))
bence de yurdum insanı önüne haber diye konulan herşeye inanıyo.haberi ntv ya da cnntürk te izlemek lazım. haber izleyeceksem ciddi şeyler izlemeliyim.pek çok kanal abidik gubidik olayları haber diye milletin önüne koyuyo.izleyene yazık.yazık ki ne kadar kıtlar.