"- gerçi adamlar satanist diye suçlamakla da haklılar bi yerde
bugün dışarıdaydım mesela tonla gotik gördüm.. kokain çekmekten ağzı kaymış götü başı açıkta kara gözlü kara dudaklı tonla kız.. insan ürkmekte haklı.. bu tipler ortalıkta olduğu ve de bi vizyon oluşturduğu sürece böyle haberlerin olması arada suçsuzların da kaynaması normal..-
bu başlık altıncaki en mantıklı sözc işte bu ...
ilk önce biz adam gibi olucaz sonra bize saldırıyorlarmı bakalım..."
evet burda söylenen her şeye katılıyorum,fakat karşı çıkmak istediğim bir konu var."ilk önce biz adam gibi olucaz sonra bize saldırıyorlarmı bakalım..."biz kim siz kim onlar kim.dinlediğimiz müzik rock diye diğr insanlardan kendimizi ayırmamız gerekir mi bilmiyorum?