hmmm bak o da var.deneyim diyipte kendi egolarını tatmin amacı güden bi ton beceriksiz olunca yaş önemli oluyo(deneyim önemsiz demiyorum......yetenek diicem ama o da yetmiyo malum durumlardan...bana sorsan ben de gelmem çünkü bi şekilde para kazanmam lazım bişiler yapmam lazım bu yüzden bar programı...(maalesef).....yine de hayret ettim zıplamamış haluk levent dinleyen kösele ayakkabılarıyla kumsalda iş atan zıbıdı takımı...