Valla başta gitar çalarak hata yapılıyor zaten. Ben grup kurmayı hiç düşünmedim. En önde her zaman ben olmak isterim (neredeyse bütün kızlar gibi).
İşte dişi bulamamanın nedeni bu, kızlar bas, bateri çalmazlar çünkü arkada olmayı çoğu kız kaldıramaz. hepsi vokal olmak, önde belirmek ister. Tamamen kız yaparsan grubunu zorlanırsın söyleyeyim.