bugun mecburen 1 saat kadar kral tv yayınına maruz kaldım ve o anda top 20 mi mi oyle bişi çıktı neyse o kadar salak gerzek şarkılarki yuhh dedim geldi 9 numaraya anaaa şeboo 4,5 dakikalık hayata döndüm ama düşündüm bi yandan küstüüüm küstüüüm diye bağıran kroların arasında şebonun kralda gösterilmesini istemiyorum gerçi benim istememle olmuyor ama istemiyorum işte