Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebonun Can kırıklarını Kral tv de istemiyorum

  • Shanex • 12 Ağustos 2005 00:08 • #481082
    bugun mecburen 1 saat kadar kral tv yayınına maruz kaldım ve o anda top 20 mi mi oyle bişi çıktı neyse o kadar salak gerzek şarkılarki yuhh dedim geldi 9 numaraya anaaa şeboo 4,5 dakikalık hayata döndüm ama düşündüm bi yandan küstüüüm küstüüüm diye bağıran kroların arasında şebonun kralda gösterilmesini istemiyorum gerçi benim istememle olmuyor ama istemiyorum işte
Bu konunun tüm mesajları