Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebonun Can kırıklarını Kral tv de istemiyorum

  • Shanex • 12 Ağustos 2005 00:08 • #481082
    bugun mecburen 1 saat kadar kral tv yayınına maruz kaldım ve o anda top 20 mi mi oyle bişi çıktı neyse o kadar salak gerzek şarkılarki yuhh dedim geldi 9 numaraya anaaa şeboo 4,5 dakikalık hayata döndüm ama düşündüm bi yandan küstüüüm küstüüüm diye bağıran kroların arasında şebonun kralda gösterilmesini istemiyorum gerçi benim istememle olmuyor ama istemiyorum işte
  • NefesAL • 12 Ağustos 2005 00:13 • #481085
    keşke senin istemenle olsaydı
    (kralda izleyeceğime hiç izlemem daha iyi)
  • punklives • 12 Ağustos 2005 00:38 • #481089
    size ne kardeşim çıksın işte orda burda ki bizim dışımızda krolarda öğrensin dicem ama Hak getire nereye öğretion de mi...

    çıksınlar arada bir öyle yerlerede bence millet tanısın bizi..
    yoksa biz yetim çocuklar gibi yaşıyoruz kendi ülkemizde...

    ama bi gün biz kazancaz...
  • devilist_boy • 12 Ağustos 2005 03:24 • #481103
    ABİ BEN GEÇTİN ŞEBOYU KIRAL TİVİYİ İSTEMİYORUM!!Kİ SEVMEM KENDİSİNİ..
  • asphyxiater • 12 Ağustos 2005 10:58 • #481110
    çıksın ya. her yerde kablolu mu var? digital uydu mu var? bazen 10-15 tane piyasa olmuş ulusal kanala mahkum kalıyosun. o zaman çıksın diye dua edersin.
  • Nofx • 12 Ağustos 2005 19:27 • #481145
    Yaa müziğe falan birşey dediğim yok güzel veya çirkin ona birşey demiyorumda..

    Klipteki elemanlar sanki black metal çalıyo gülüyorum valla her izlediğimde :)) Boyalar kafa sallamalar makyajlar kesik eldivenler :)) Bak yinede kral tv de yayınlıyorlar bak sen şu işe....:))
  • Narcoholic • 12 Ağustos 2005 19:40 • #481153
    asphyxiater haklı bence.... ama bence rock şarkıları topluca çıksa insanlara haber verilse saati, öncesi ya da sonrası izlenilmese:P
  • Webeffect • 13 Ağustos 2005 18:04 • #481243
    yalniz kral tv o klibi zorla yayinlamiyor. Pasaj müzik 15 bin dolar veriyor kral tvye ve oyle çikiyor. yani kralin suçu yok. Ben kral tvyi desteklemiyorum ama türkiyenin teknik açidan en iyi müzik kanali odur. Çok kötü geliyor kulaga ama gerçekten oyle. Dedigim gibi sebo ya da pasaj müzik istemeseydi kral tvye vermezlerdi..
    o yüzden bosuna burda bos konusmaya gerek yok...

    saygilar..
  • hemoglobin • 13 Ağustos 2005 22:02 • #481291
    ya nedir bu önyargı arkadaşlar? tamam kral tv de çıkan çoğu şey hatta hemen hemen her şey rezillik derecesinde iğrenç ama düşünsenize belki biri ibrahim tatlıses klibi beklerken şebnemi görür dinler beğenir imkansıza yakın da olsa içinde rock müziğe karşı bi ilgi uyanır. ondan sonra eski albümlerini merak eder,dinler,sever belki de o tarza yakın başka şeyler de dinlemeye başlar. bu sadece bi başlangıç olabilir,bunlar o kadar da imkansız şeyler değil.şebnem ferah'ı arabesk dinleyenlerden mi kısaknıyosunuz?ne gerek var duyan duysun bilen bilsin. anlatmak istediğimi anlatamasam da umarım anlaşılmıştır:) 10 kişinin 1 tanesi beğensin,olsun,onun hayatında küçük de olsa bi güzellik olsun...
  • 2ve4 • 14 Ağustos 2005 01:03 • #481329
    şebonun bundan önceki klipleride kral tivi de yayınlandı. ayrıca kendisi magazin programlarında da boy göstermekte bir sakınca görmeyen biri.zaten sizin, şebnem ferahın varlığından da kral tivi sayesinde haberdar olduğunuza eminim.

    arkadaşlar, kendinizi kandırmayın. madem rock müzik dinlemek istiyorsunuz, bu işi benimsemiş, reklam kaygısından uzak insanları dinleyin.