arkadaşlar kral tv'de istemiyor olabilirsiniz hepimiz aynı dertten muzdaribiz aslında sevdiğimiz birinin klibini beklerken adeta zehirleniyoruz fakat kral tv türkiye'de nerede olursan ol tv'nin üstüne kürdan koysan çeken bir kanal ve sevdiğimiz şarkıcılar da sadece bize özel şarkılar yapmıyorlar bu onların işi ne de olsa ve türkiye'nin her yerinde bir şekilde seslerini duyurmaları lazım o şarkıcılar da kral tv'yi çok sevmiyorlardır ama oyun buysa kuralına göre oynamak lazım değil mi :)
izleme mkral tv i o zaman ha bi de belirteyim o değerli şebonuz istemese yayınlayamazlar o klibi ama sonucta yayınladıklarına göre pek değerli şebonuzdada var bişeyler :D
Kurban, Mor ve Ötesi ya da Şebnem Ferah gibi gruplar ya da sanatçılar İngiltere'de ya da Amerika'da falan piyasada olsaydı şu ankinden çok daha zengin olabilirlerdi. Yani o zaman "benim klibim şu kanalda çıkmasın" falan diyebilirlerdi. Burada para kazanabilmek için yapıyorlar herşeyi