Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebonun Can kırıklarını Kral tv de istemiyorum

  • nue • 27 Ağustos 2005 05:18 • #482866
    arkadaşlar kral tv'de istemiyor olabilirsiniz hepimiz aynı dertten muzdaribiz aslında sevdiğimiz birinin klibini beklerken adeta zehirleniyoruz fakat kral tv türkiye'de nerede olursan ol tv'nin üstüne kürdan koysan çeken bir kanal ve sevdiğimiz şarkıcılar da sadece bize özel şarkılar yapmıyorlar bu onların işi ne de olsa ve türkiye'nin her yerinde bir şekilde seslerini duyurmaları lazım o şarkıcılar da kral tv'yi çok sevmiyorlardır ama oyun buysa kuralına göre oynamak lazım değil mi :)
  • Angmar • 27 Ağustos 2005 10:02 • #482874
    izleme mkral tv i o zaman ha bi de belirteyim o değerli şebonuz istemese yayınlayamazlar o klibi ama sonucta yayınladıklarına göre pek değerli şebonuzdada var bişeyler :D
  • firehole • 27 Ağustos 2005 12:31 • #482884
    Kurban, Mor ve Ötesi ya da Şebnem Ferah gibi gruplar ya da sanatçılar İngiltere'de ya da Amerika'da falan piyasada olsaydı şu ankinden çok daha zengin olabilirlerdi. Yani o zaman "benim klibim şu kanalda çıkmasın" falan diyebilirlerdi. Burada para kazanabilmek için yapıyorlar herşeyi