Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebonun Can kırıklarını Kral tv de istemiyorum

  • nue • 27 Ağustos 2005 05:18 • #482866
    arkadaşlar kral tv'de istemiyor olabilirsiniz hepimiz aynı dertten muzdaribiz aslında sevdiğimiz birinin klibini beklerken adeta zehirleniyoruz fakat kral tv türkiye'de nerede olursan ol tv'nin üstüne kürdan koysan çeken bir kanal ve sevdiğimiz şarkıcılar da sadece bize özel şarkılar yapmıyorlar bu onların işi ne de olsa ve türkiye'nin her yerinde bir şekilde seslerini duyurmaları lazım o şarkıcılar da kral tv'yi çok sevmiyorlardır ama oyun buysa kuralına göre oynamak lazım değil mi :)
Bu konunun tüm mesajları