Kurban, Mor ve Ötesi ya da Şebnem Ferah gibi gruplar ya da sanatçılar İngiltere'de ya da Amerika'da falan piyasada olsaydı şu ankinden çok daha zengin olabilirlerdi. Yani o zaman "benim klibim şu kanalda çıkmasın" falan diyebilirlerdi. Burada para kazanabilmek için yapıyorlar herşeyi