Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebonun Can kırıklarını Kral tv de istemiyorum

  • firehole • 27 Ağustos 2005 12:31 • #482884
    Kurban, Mor ve Ötesi ya da Şebnem Ferah gibi gruplar ya da sanatçılar İngiltere'de ya da Amerika'da falan piyasada olsaydı şu ankinden çok daha zengin olabilirlerdi. Yani o zaman "benim klibim şu kanalda çıkmasın" falan diyebilirlerdi. Burada para kazanabilmek için yapıyorlar herşeyi
Bu konunun tüm mesajları