Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebonun Can kırıklarını Kral tv de istemiyorum

  • asphyxiater • 12 Ağustos 2005 10:58 • #481110
    çıksın ya. her yerde kablolu mu var? digital uydu mu var? bazen 10-15 tane piyasa olmuş ulusal kanala mahkum kalıyosun. o zaman çıksın diye dua edersin.
Bu konunun tüm mesajları