ya nedir bu önyargı arkadaşlar? tamam kral tv de çıkan çoğu şey hatta hemen hemen her şey rezillik derecesinde iğrenç ama düşünsenize belki biri ibrahim tatlıses klibi beklerken şebnemi görür dinler beğenir imkansıza yakın da olsa içinde rock müziğe karşı bi ilgi uyanır. ondan sonra eski albümlerini merak eder,dinler,sever belki de o tarza yakın başka şeyler de dinlemeye başlar. bu sadece bi başlangıç olabilir,bunlar o kadar da imkansız şeyler değil.şebnem ferah'ı arabesk dinleyenlerden mi kısaknıyosunuz?ne gerek var duyan duysun bilen bilsin. anlatmak istediğimi anlatamasam da umarım anlaşılmıştır:) 10 kişinin 1 tanesi beğensin,olsun,onun hayatında küçük de olsa bi güzellik olsun...