yalniz kral tv o klibi zorla yayinlamiyor. Pasaj müzik 15 bin dolar veriyor kral tvye ve oyle çikiyor. yani kralin suçu yok. Ben kral tvyi desteklemiyorum ama türkiyenin teknik açidan en iyi müzik kanali odur. Çok kötü geliyor kulaga ama gerçekten oyle. Dedigim gibi sebo ya da pasaj müzik istemeseydi kral tvye vermezlerdi..
o yüzden bosuna burda bos konusmaya gerek yok...