Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebonun Can kırıklarını Kral tv de istemiyorum

  • Nofx • 12 Ağustos 2005 19:27 • #481145
    Yaa müziğe falan birşey dediğim yok güzel veya çirkin ona birşey demiyorumda..

    Klipteki elemanlar sanki black metal çalıyo gülüyorum valla her izlediğimde :)) Boyalar kafa sallamalar makyajlar kesik eldivenler :)) Bak yinede kral tv de yayınlıyorlar bak sen şu işe....:))
Bu konunun tüm mesajları