Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kral tv de ' Yasamak Istemem'

  • sos • 12 Ağustos 2005 12:46 • #481118
    arkadaslar dün kral tv de yasamak istemem in klibini gördüm klibi saskinlikla izledim klip bittikten sonra dj bülent midir nedir o gereksiz zirzop çikti(kendi görüsümdür katilmayanlar olabilir)ve yavuz çetinin hayat hikayesini anlatmaya calisti daha sonra akli sira ölüm ve yasam üzerine felsefe yapti ve siradaki klibe geçti bende saskinlikla izlemeye devam ettim
Bu konunun tüm mesajları