Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kral tv de ' Yasamak Istemem'

  • sos • 12 Ağustos 2005 12:46 • #481118
    arkadaslar dün kral tv de yasamak istemem in klibini gördüm klibi saskinlikla izledim klip bittikten sonra dj bülent midir nedir o gereksiz zirzop çikti(kendi görüsümdür katilmayanlar olabilir)ve yavuz çetinin hayat hikayesini anlatmaya calisti daha sonra akli sira ölüm ve yasam üzerine felsefe yapti ve siradaki klibe geçti bende saskinlikla izlemeye devam ettim
  • Narcoholic • 12 Ağustos 2005 14:28 • #481121
    vj bülent iyi konuşuyor bence ve intiharı asla desteklemedim ve desteklemicem..yavuz çetini de dinlemicem....
  • Metal milita • 12 Ağustos 2005 14:43 • #481122
    ya evet ben de izledim onu biraz garibime gitti ama kral tv de de çıksa Yavuz Çetin her zaman Yavuz Çetin dir....
  • Paşam • 12 Ağustos 2005 14:47 • #481123
    vj bülent konuşuyor ;
    ııııhh..... nası desem .. mmmmm.. sevgili sezen aksu nunda dediği gibi..hhhhhmmmm..... sanki şey gibi...hhhhmmmmmmgggg.....işte öyle bir şey........




    bumudur iyi konuşmak ?. pamuk helva tadında ses incecik dediği anlaşılmayan sesi açmadan duyulmayan .
    bırakın ya bu işleri. al birini vur reha muhtara
  • almora_ • 12 Ağustos 2005 16:16 • #481135
    normal olarak onlarda haklılar Yavuz Çetin i tanıyan 3-5 kişi.

    15 Ağustos ölüm yıldönümü. onlarda bu şekilde onu hatırlamaya çalışıyorlar.

    Şimdiye kadar neredelerdi peki.

    güzel ülkemde malesef sanatçılar öldüklerinde kıymete geçiyorlar..


    bi de ölüm yıldönümlerinde....
  • sananebeadam • 12 Ağustos 2005 16:29 • #481136
    he valla evet bende gceyarısı izledim saat 6 gibi h.ss.ktr dedim sonra haya ldir okesindemi sonra yattım meğerse hayal değilmiş ilhinç
  • 2ve4 • 13 Ağustos 2005 00:53 • #481192
    ölüm yıldönümü yaklaştı diye bikaç gündür çıkıyo. ben hatırlıyorum bi de öldüğü zaman böyle hergün yayınlıyolardı.
    lan bi de şu sunucunun çok salak bi yorumu vardı intiharı üzerine.
    şarkının adı 'yaşamak istemem'.herif diyo;''aslında şarkının içinde, biraz dikkatli dinlersek intiharı hakkında gizli mesajlar bulabiliriz''
    buna benzer bişeydi işte.
  • erdyy • 13 Ağustos 2005 15:43 • #481229
    gizli?
    olamazzzzzzzzzzz....nasıl farketmis!
  • 2ve4 • 13 Ağustos 2005 16:07 • #481232
    adam zeki naparsın(:
  • erdyy • 13 Ağustos 2005 18:35 • #481246
    zaten aptal olsa vj olmaz di mi?