-
arkadaslar dün kral tv de yasamak istemem in klibini gördüm klibi saskinlikla izledim klip bittikten sonra dj bülent midir nedir o gereksiz zirzop çikti(kendi görüsümdür katilmayanlar olabilir)ve yavuz çetinin hayat hikayesini anlatmaya calisti daha sonra akli sira ölüm ve yasam üzerine felsefe yapti ve siradaki klibe geçti bende saskinlikla izlemeye devam ettim
-
vj bülent iyi konuşuyor bence ve intiharı asla desteklemedim ve desteklemicem..yavuz çetini de dinlemicem....
-
ya evet ben de izledim onu biraz garibime gitti ama kral tv de de çıksa Yavuz Çetin her zaman Yavuz Çetin dir....
-
vj bülent konuşuyor ;
ııııhh..... nası desem .. mmmmm.. sevgili sezen aksu nunda dediği gibi..hhhhhmmmm..... sanki şey gibi...hhhhmmmmmmgggg.....işte öyle bir şey........
bumudur iyi konuşmak ?. pamuk helva tadında ses incecik dediği anlaşılmayan sesi açmadan duyulmayan .
bırakın ya bu işleri. al birini vur reha muhtara
-
normal olarak onlarda haklılar Yavuz Çetin i tanıyan 3-5 kişi.
15 Ağustos ölüm yıldönümü. onlarda bu şekilde onu hatırlamaya çalışıyorlar.
Şimdiye kadar neredelerdi peki.
güzel ülkemde malesef sanatçılar öldüklerinde kıymete geçiyorlar..
bi de ölüm yıldönümlerinde....
-
he valla evet bende gceyarısı izledim saat 6 gibi h.ss.ktr dedim sonra haya ldir okesindemi sonra yattım meğerse hayal değilmiş ilhinç
-
ölüm yıldönümü yaklaştı diye bikaç gündür çıkıyo. ben hatırlıyorum bi de öldüğü zaman böyle hergün yayınlıyolardı.
lan bi de şu sunucunun çok salak bi yorumu vardı intiharı üzerine.
şarkının adı 'yaşamak istemem'.herif diyo;''aslında şarkının içinde, biraz dikkatli dinlersek intiharı hakkında gizli mesajlar bulabiliriz''
buna benzer bişeydi işte.
-
gizli?
olamazzzzzzzzzzz....nasıl farketmis!
-
adam zeki naparsın(:
-
zaten aptal olsa vj olmaz di mi?