Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kral tv de ' Yasamak Istemem'

  • Paşam • 12 Ağustos 2005 14:47 • #481123
    vj bülent konuşuyor ;
    ııııhh..... nası desem .. mmmmm.. sevgili sezen aksu nunda dediği gibi..hhhhhmmmm..... sanki şey gibi...hhhhmmmmmmgggg.....işte öyle bir şey........




    bumudur iyi konuşmak ?. pamuk helva tadında ses incecik dediği anlaşılmayan sesi açmadan duyulmayan .
    bırakın ya bu işleri. al birini vur reha muhtara
Bu konunun tüm mesajları