Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kral tv de ' Yasamak Istemem'

  • 2ve4 • 13 Ağustos 2005 00:53 • #481192
    ölüm yıldönümü yaklaştı diye bikaç gündür çıkıyo. ben hatırlıyorum bi de öldüğü zaman böyle hergün yayınlıyolardı.
    lan bi de şu sunucunun çok salak bi yorumu vardı intiharı üzerine.
    şarkının adı 'yaşamak istemem'.herif diyo;''aslında şarkının içinde, biraz dikkatli dinlersek intiharı hakkında gizli mesajlar bulabiliriz''
    buna benzer bişeydi işte.
Bu konunun tüm mesajları