ölüm yıldönümü yaklaştı diye bikaç gündür çıkıyo. ben hatırlıyorum bi de öldüğü zaman böyle hergün yayınlıyolardı.
lan bi de şu sunucunun çok salak bi yorumu vardı intiharı üzerine.
şarkının adı 'yaşamak istemem'.herif diyo;''aslında şarkının içinde, biraz dikkatli dinlersek intiharı hakkında gizli mesajlar bulabiliriz''
buna benzer bişeydi işte.