daha önceki topiclerde de dedigim gibi:
popo: salakların ve ne oldum delilerinin kendilerini umarsızca itiştirmeleri, arkadaşlık ilişkisinin 0'a inmesi ve benim gülerek izledigim bi hareket...
akşama ayakkabılarınızı silerken iyi oldugunu düşünürsünüz :)))