Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

PoGo sewmeyen bir insan warmı acaba?

  • erdyy • 13 Ağustos 2005 19:13 • #481258
    hoca sevmeyen cok var sen bu topic i actın ya cok laf yersin!!yeni gündemden kalktı pogo:)
  • hellfighter • 13 Ağustos 2005 19:15 • #481260
    vardır
  • erdyy • 13 Ağustos 2005 19:17 • #481261
    bekle ya:)aksam dısardayım bnde görmek isterdim aama:)
  • deathmetalbass • 13 Ağustos 2005 19:17 • #481263
    ee bakalım artık kapatsak mı acaba???? HEHE :P ya ama cok güzel bi olay pogo t-shirt im yırtıldı yere düsüp bacağımı cürüttüm kanattım ama POGO iidir
  • erdyy • 13 Ağustos 2005 19:31 • #481269
    bn anılarımı ve görüslerimi eski foruma yazmıstım!tekrar tekrar olmasın!usenmedim arastırdım 3.sayfada:)
  • Narcoholic • 13 Ağustos 2005 20:25 • #481276
    daha önceki topiclerde de dedigim gibi:
    popo: salakların ve ne oldum delilerinin kendilerini umarsızca itiştirmeleri, arkadaşlık ilişkisinin 0'a inmesi ve benim gülerek izledigim bi hareket...
    akşama ayakkabılarınızı silerken iyi oldugunu düşünürsünüz :)))
  • devilist_boy • 13 Ağustos 2005 20:51 • #481277
    pogo katliamdır olm...

    pogo kadar boktan bişi yok be ölürüm ben...zaten ufak tefek bi insanım...abi hayvanlıktan başka bişi diğil bu vr ya ne zevk alınır bilmem..
  • dexter_holland • 13 Ağustos 2005 21:49 • #481288
    pogo katliamdır olm...

    Kızların %99'u...
  • eozsoyeri • 13 Ağustos 2005 21:55 • #481290
    pogo katliamdır olm...

    Pogo akıllı adam işi değildirrr..Git kardeşim enerjini başka bi halt yiyerek harca başkasına niye zarar veriyosun dimi:)zaten ne headbang ne pogo yapmayı sevmem..konsere adamların canlı performansı izlemek için gidilmeli derim..müziği dinleyip evdede çoşarım yoksa...
  • Nofx • 14 Ağustos 2005 01:58 • #481335
    pogo katliamdır olm...

    Mor ve ötesi konserinde pogo yapanlara şahit olan herkez pogodan soğur..

    bkz:ben