-
hoca sevmeyen cok var sen bu topic i actın ya cok laf yersin!!yeni gündemden kalktı pogo:)
-
vardır
-
bekle ya:)aksam dısardayım bnde görmek isterdim aama:)
-
ee bakalım artık kapatsak mı acaba???? HEHE :P ya ama cok güzel bi olay pogo t-shirt im yırtıldı yere düsüp bacağımı cürüttüm kanattım ama POGO iidir
-
bn anılarımı ve görüslerimi eski foruma yazmıstım!tekrar tekrar olmasın!usenmedim arastırdım 3.sayfada:)
-
daha önceki topiclerde de dedigim gibi:
popo: salakların ve ne oldum delilerinin kendilerini umarsızca itiştirmeleri, arkadaşlık ilişkisinin 0'a inmesi ve benim gülerek izledigim bi hareket...
akşama ayakkabılarınızı silerken iyi oldugunu düşünürsünüz :)))
-
pogo katliamdır olm...
pogo kadar boktan bişi yok be ölürüm ben...zaten ufak tefek bi insanım...abi hayvanlıktan başka bişi diğil bu vr ya ne zevk alınır bilmem..
-
pogo katliamdır olm...
Kızların %99'u...
-
pogo katliamdır olm...
Pogo akıllı adam işi değildirrr..Git kardeşim enerjini başka bi halt yiyerek harca başkasına niye zarar veriyosun dimi:)zaten ne headbang ne pogo yapmayı sevmem..konsere adamların canlı performansı izlemek için gidilmeli derim..müziği dinleyip evdede çoşarım yoksa...
-
pogo katliamdır olm...
Mor ve ötesi konserinde pogo yapanlara şahit olan herkez pogodan soğur..
bkz:ben