Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

PoGo sewmeyen bir insan warmı acaba?

  • devilist_boy • 13 Ağustos 2005 20:51 • #481277
    pogo katliamdır olm...

    pogo kadar boktan bişi yok be ölürüm ben...zaten ufak tefek bi insanım...abi hayvanlıktan başka bişi diğil bu vr ya ne zevk alınır bilmem..
Bu konunun tüm mesajları