Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

PoGo sewmeyen bir insan warmı acaba?

  • eozsoyeri • 13 Ağustos 2005 21:55 • #481290
    pogo katliamdır olm...

    Pogo akıllı adam işi değildirrr..Git kardeşim enerjini başka bi halt yiyerek harca başkasına niye zarar veriyosun dimi:)zaten ne headbang ne pogo yapmayı sevmem..konsere adamların canlı performansı izlemek için gidilmeli derim..müziği dinleyip evdede çoşarım yoksa...
Bu konunun tüm mesajları