Pogo akıllı adam işi değildirrr..Git kardeşim enerjini başka bi halt yiyerek harca başkasına niye zarar veriyosun dimi:)zaten ne headbang ne pogo yapmayı sevmem..konsere adamların canlı performansı izlemek için gidilmeli derim..müziği dinleyip evdede çoşarım yoksa...